سپهر جونسپهر جون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
هستی جونهستی جون، تا این لحظه: 10 سال و 16 روز سن داره

*سپهر و هستي* روياهاي واقعي من و بابا

يه اولين ديگه براي تو...

1392/6/19 10:48
180 بازدید
اشتراک گذاری

پسر بامزه و دوست داشتني مامان!

عادت داري وقتي مياي تو اتاق خواب، به قاب عكس روي ميز  خيره مي شي و بعد بالبخندت كه يه دنيا ذوق توشه بهم نگاه مي كني و مي گي "مامانه"... وبعددرتوضيح عكس مي گي: "مامان لباس خوشگل پوشيده" "مامان تورگذاشته"،"مامان رو موهاش گل داره"... و من قربون صدقه ت ميرم و مي گم مامان عروس شده...

ديشب رفتيم عروسي يكي از اقوام- بااين توضيح كه قبلش بهت گفته بودم كه اونجا قراره يه عروس ببيني و تو كلي ذوق زده بودي...

وقتي كه عروس اومد چشم ازش برنميداشتي، مثل شازده ها روي صندلي نشسته بودي و حسابي خوشحال بودي،دست ميزدي،شعر مي خوندي،اصرار داشتي خودت خوراكيهاتو بخوري،خلاصه بگم؛ يه پارچه آقا شده بودي...

شايدبراي بزرگترها اولينِ بزرگي نباشه،اما من كه دلم ميخواد مث توبچه باشم و بچگي كنم مي دونم كه براي تو ديشب اولينِ بزرگي بود،ديشب براي اولين بار يه عروس ديدي اونم از نزديك نه تو قاب عكس و چقدر دلم ميخواست بدونم تو عمق چشمهاي قشنگ و متفكرت چه فكري ميگذره...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بردیا
28 شهریور 92 11:47
ای جووووووووووووووونم.پسرمون عروس دوست داره.خوش به حال عروس خودتاصلا وقتی زن گرفتی بهش بگو هر روز خودشو برات عروس کنه
مامان بردیا
28 شهریور 92 11:47