سپهر جونسپهر جون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
هستی جونهستی جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

*سپهر و هستي* روياهاي واقعي من و بابا

سپهر زيباي من به پيش دبستاني مي رود...

1395/7/10 11:30
1,097 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره باهمه اما و اگرها و نگرانيهايي كه بابت مقاومت در برابر رفتن و نرفتن به مدرسه وجود داشت پسر كوچولوي قشنگم به راحتي راهي مدرسه شد تا خيال مارو از اين جهت حسابي راحت كنه و باز هم من و بابا رو به اين نتيجه برسونه كه بچه هامون واقعا سازگار و صبورن كه جاي خوشحالي و شكرگزاري داره...بغل

شنبه 3 مهر 95 يه جشن خوشگل تو مدرسه برگزار شد تا از فرشته هاي معصوم پيش دبستاني يه استقبال حسابي كنن ... من و بابا هم دعوت بوديم و با هستي كوچولو 4تايي تو جشن شركت كرديم . سپهر من كمي از شلوغي ترسيده بود و لباس مامانو ول نمي كرد اما هستي كوچولو حسابي از ديدن جناب خان تو مدرسه به وجد اومده  و خوشحال بود...

روز اول مدرسه (4مهر 95) مامان ديرتر سركار رفت تا آقا سپهرو تا مدرسه همراهي كنه ، البته با كلي نگراني كه نكنه توكلاس گريه زاري كنه و نمونه ، اما خدارو شكر آقا سپهر پشت ميزش نشست و مامان يه نفس راحت كشيييد

اين هم پايان روز اول و چهره خسته سپهر كوچولو به همراه هستي خانوم نازنازي كه اومده دنبال داداشي

هستي كوچولو هم خيلي دوست داره مث داداشي به مدرسه بره

و حالام كه يه هفته س كه پسر خوبم با اشتياق به مدرسه مي ره...

پسندها (4)

نظرات (3)

فاطمه جونـــــــ♡
10 مهر 95 12:57
سلام وب خیلی خوبی دارید خوشحال میشم مهمون ما بشین
سیما
11 مهر 95 13:05
آفرین به سپهر جون که خیلی زود با محیط مدرسه دوست شده لباستم خیلی بهت میاد آقا سپهر امیدوارم همیشه موفق باشی
سید محمد
17 مهر 95 12:28
جالب بود-به وبلاگ ما هم سری بزنید که برای شاد کردن بچه ها است