سپهر جونسپهر جون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
هستی جونهستی جون، تا این لحظه: 10 سال و 16 روز سن داره

*سپهر و هستي* روياهاي واقعي من و بابا

خوشمزه ترين آبنبات دنيا

1392/7/14 9:27
1,362 بازدید
اشتراک گذاری

سپهر!پسريكدونه و نازنينم... آبنبات خوش طعمم... لبخند

برعكس تو كه عاشق آبنبات اونم از نوع آبنباتهاي نعنايي تند مامان جوني و هروقت بهش ميرسي سراغ آبنباتو مي گيري، يادمه كه ازبچگيم آبنبات دوست نداشتم،چون فكرميكردم موندنش تودهنم ،حوصله مو سرميبره و نهايتا -يواشكي و دور ازچشم بزرگترها-باجويدنش كارخودمو راحت ميكردم!نیشخند حتي الانم حاضربه امتحان كردن هيچ نوعش نيستم اما تو براي من اون آبنبات خوش طعمي هستي كه كنارت بودن، حرف زدن درباره ت ياحتي به يادآوردنت، نه تنها حوصله مو سرنميبره كه دررگهاي وجودم شهدشيرينش، جون تازه ميدوونه و من رو پرازانگيزه و نشاط مي كنه...

اي خالق هر قصه من اين من و اين تو
بر ساز دلم زخمه بزن اين من و اين تو
هر لحظه جدا از تو برام ماهي و سالي
با هر نفسم داد ميزنم جاي تو خالي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بردیا
20 مهر 92 8:43
مامانی خدا این آبنبات شیرین و خوردنیتو واست نگه داره


ممنونم عزيزم
مامان شادی...
21 مهر 92 13:35
یادش بخیر...بچه که بودم مادربزرگم که ما بهش میگفتیم بی بی سرمو روی پاش میذاشت و واسم قصه میگفت.چند تا پولکی و چند تا آب نبات نعنایی بهم میداد.هنوزم طعم اون ابنبات ها و هیجان قصه هایی که میشنیدم را حس میکنم.صدای خسته و گرمش را هنوز میتونم تو کوشم حس کنم...دستای زبرو مهربونش را روی صورتم و بوسه های آبدارش را روی گونه هام...بوی نم خونه کاهگلی...و بوی نای خوراکی هاش...