سپهر جونسپهر جون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
هستی جونهستی جون، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره

*سپهر و هستي* روياهاي واقعي من و بابا

باز هم تیرماه باز هم تولد تو ...

1397/4/25 11:07
574 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعد از مدتها و برای مرور خاطراتم که خیلیهاشون رو اینجا ثبت کردم ، به وبلاگ سر زدم... 

چقدر نوشتن از سپهر ، هستی و گفتن از حضور و خاطراتشون وجودم رو شاداب و تازه می کنه... زندگی اگر پیش از این برای من با اونها معنی می شد الان ، فقط بهانه ای برای در کنار اونها بودنه... 

یک سال از آخرین باری که در وبلاگ مطلب گذاشتم و از لحظات زندگی شیرینم با فرشته ها گفتم می گذره...تو این مدت پسر کوچولوی نازم باسواد شده و دخترکوچولوی دلنشینم قد کشیده و حسابی خانوم شده ، سپهر کلاس فلوت و هستی کلاس نقاشی می ره و خلاصه حسابی رفتیم قاطی خانواده های بچه محصل دار زیبا

پسر زیبای من فردا تولدشه و مناسب دیدم عکسهایی که تو این مدت طولانی دوری از وبلاگ گرفته شده و هرکدوم یادآور خاطره ای زیباست باشما به اشتراک بگذارم 

 وای که از وقتی اومدی ماه تیر چقدر برام جذاب و خواستنی شد...

شروع سال تحصیلی - مهر 96

آقا سپهر در کلاس درس و در حال یادگیری درس ت

هفت سین و شروع سال 97

از ظرف شستن آقا سپهر تو وبلاگ عکس گذاشتیم، نمی شه از ظرف شستن هستی خانوم نذاشت بغل

یه گلخونه ی قشنگ با دوتا گل شاداب - شهرک مهاجران

تولد دختر نازنازی مامان 

جشن الفبای سپهرجون

جوجه های ناز تو حیاط مامان جون ( یه روز گرم تابستونی)

اسب سواری هستی کوچولو

و عکسهای آتلیه ( اسفند 96)

پسندها (3)

نظرات (0)