سپهر جونسپهر جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
هستی جونهستی جون، تا این لحظه: 10 سال و 27 روز سن داره

*سپهر و هستي* روياهاي واقعي من و بابا

تو داري از يكي از قيدو بندهات آزاد مي شي!!!

1392/5/15 13:08
226 بازدید
اشتراک گذاری

پسر دردونه ي من! امروز سومين روزي خواهد بود كه باهمكاري من و خاله مهديه والبته خودت، روزها رو بدون پوشك ميگذروني تا يواش يواش پروسه آزادسازي شروع بشه و توبراي هميشه ازاين بسته بندي مزاحم خلاص بشينیشخند

من واقعا از زحمتهاي خاله مهديه ممنونم وميدونم كه كارش خيلي ارزشمنده و قدردان احساس مسووليتش هستم.

واما تو... توهم واقعا پسرماهي هستي و كاملا همكاري مي كني و براي همين مامان و باباقول دادن كه بعداز اينكه اين پروسه تكميل شديه جايزه بزرگ برات بخرنبغل

اين روزا... تو اجازه ميدي كه براحتي برات مسواك بزنم، توحموم ريلكس تر ازقبل رفتارمي كني،شير رو بهتر ميخوري، ترجيح ميدي خودت غذاتوبخوري وحتي درخوردن ماست و بستني هم داري ماهر ميشي،هوش چينت رو براحتي مي چيني، درحرف زدن هم مسلط تر شدي و ضميرها رو درست تر ميگي مثلا ديشب وقتي سرپله ها باعصبانيت داد زدي و گفتي "نمي تونم بيام" عين ديوونه ها دويدم طرفت و غرق بوسه ت كردم و توباتعجب نگاهم ميكردي...يامثلا وقتي ميگي گشنمه دوست دارم درسته بخورمت... آخه تا همين چند وقت پيش همه ي ضميرات اشتباه بودمثلا بجاي خودم ميخورم ميگفتي خودش بخوره و ...

اين عكسم گذاشتم كه وقتي بزرگ شدي ببيني چقدر دوست داشتي پاتوكفش بزرگترها اونم از نوع پاشنه بلندش كنينیشخند


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ریحانه(مامان پارسا)
15 مرداد 92 10:10
مامانی رضا کوچولو...
15 مرداد 92 10:57
الهی فدای پسر خوشگلمون...داره یواش یواش آقا میشه... تمام خستگی هایت را یکجا میخرم!!!تو فقط قول بده…صدای خنده هایت را به کسی نفروشی…!!!
مامانی آرتین
17 مرداد 92 11:17
قربون سپهر نازم خاله جون بیاین وبم نظر سنجی داریم
مصطفی
18 مرداد 92 18:26
سلام پسر عمو خوجمله
چطوری؟؟ راستی واست یه خبر خوب دارم! امروز وبلاگ پسرعمو کوچولوتو درست کردم از این به بعد تو وبلاگش آپم.
منو لینک کن منم لینکت میکنم هرچی باشه پسر عمو هستیم
به بقیه هم بگو.. منتظرم


سلام پسرعموي خوبم، چه خبر خوبي، آخ جون،معلومه كه لينكت مي كنم،،آدرسش؟
خاله نادیا
20 مرداد 92 12:05
مثل همیشه عزیزی و دوست داشتنی



ممنون خاله ي خوشگلم، عزيزي از خودته