سپهر جونسپهر جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
هستی جونهستی جون، تا این لحظه: 10 سال و 27 روز سن داره

*سپهر و هستي* روياهاي واقعي من و بابا

همينجوري...براي رفع دلتنگي...

1392/5/13 12:53
183 بازدید
اشتراک گذاری

الان مامان محل كارشه وتو فرشته آسموني من، بخاطر اينكه خاله مهديه حالش خوب نبوده و نتونسته بياد، امروز خونه ي مامان جوني و البته خيلي هم ازاين موضوع خوشحالي...

خوشبختانه مامان جون خيلي باحوصله س و حسابي باهات بازي ميكنه و سرت گرمه، روزهايي كه پيششي از هرجهت خيالم راحته، البته نميخوام كم لطفي كنم و زحمتهاي خاله مهديه رو ناديده بگيرم. خداروشكر ميكنم كه پرستار به اين مهربوني داري كه همه جوره احساس مسووليت مي كنه و من واقعا ازش راضيم اما خب مامانم و هميشه نگران...

چندشب پيش خونه ي مادرجون داشتني باستايش-دخترعمه جون- بازي ميكردي وطبق علاقه منديهات محتويات كيف بنده خدا رو بيرون ميريختي كه يه اسپري كشف كردي،همينطور كه وارسيش ميكردي يكدفعه بلند گفتي قرآنه!

پشت اسپري ها معمولا به چندزبان هشدارها رو مي نويسن، توباديدن خط عربي، گفتي قرآنه،يعني فداي اين دقت و ريزبيني تم سپههههههههههههههر...بغل

مرد كوچيكم! كاش بدوني وقتي ازت دورم، چقدر... دلتنگت ميشم...ناراحت چقدر خوبه كه اين وبلاگ رو دارم تا لااقل باديدن عكسهات و حرف زدن باتو، دوريتو تحمل كنم ... توبراي من وبابا، باارزشتريني...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمیه
13 مرداد 92 12:58
چه خوب که تونستی یک پرستار مطمئن پیدا کنی
میتونم ازت کمک بگیرم که از کجا پیدا کردی و چجوری؟


بله عزيزم،اگه كمكي ازم بربياددرخدمتم