سپهر جونسپهر جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
هستی جونهستی جون، تا این لحظه: 10 سال و 27 روز سن داره

*سپهر و هستي* روياهاي واقعي من و بابا

عكسهاي من و سه چرخه ام...

1392/5/7 12:18
400 بازدید
اشتراک گذاری

سپهر دوست داشتني من! هر روز كه ميگذره براي من و بابا دلنشين تر و تو دل برو تر مي شي...

اين روزا حس ميكنم خيلي مهربونتر از قبل شدي و سعي ميكني هواي مامان و بابا رو داشته باشي ، نمونه ش همين دوروز پيش كه من زياد حالم خوب نبود و تو بامهربوني ازبالاي سرم كنار نميرفتي و بادستاي كوچيكت پيشونيمو نوازش ميكردي و وقتي باباازت خواست بري پيشش تا من بتونم بخوابم خيلي راحت پذيرفتي و همين كارهات اين حسو بهم ميده كه تو داري بزرگتر و عميق تر و البته احساسي ترميشي...

وقتي نيستم به گزارش پرستارت هرچيزي كه مربوط به منه محافظت مي كني و روي وسايلم خيلي حساسيت داري... درضمن علاقه شديدي به جمع كردن لباس و روسري و دمپايي من دور خودت و كنار اسباب بازيهات داري و البته مي تونم بفهمم دليل اين كارت چيه... الهي مامان فداي دل كوچيك و مهربونت

حتي وقتي سه چرخه سواري ميكني وسايل مورد علاقه ت رو هم باخودت اينور و اونور مي بري...

سگ بيچاره رو له كردي مامان!تعجب

قربون اون نگاه معصوم و صورت خنده روت

آقا سپهر! ساعت چنده؟

صبر كن نگاه كنم...

خب ديگه بايد برم مهد... داره ديرم مي شه

يه عكسم باگلهام بندازم...

نما از پشت...نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سعیده...
7 مرداد 92 13:22
آخی که چه پسرمون نازه... یادبچگی های خودم افتادم. تند رفت کودکی های من با آن دوچرخه قراضه اش...که همیشه خدا پنجربود...
مامانی آرتین
13 مرداد 92 10:30
قربون روی ماهت سپهر نازنینم.ایشاا... یه روز عکستو با آخرین مدل BMW ببینم خاله


ممنونم خاله مهربونم