سپهر جونسپهر جون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
هستی جونهستی جون، تا این لحظه: 10 سال و 16 روز سن داره

*سپهر و هستي* روياهاي واقعي من و بابا

روز درختكاري ، من يك كودك مي كارم...

1392/2/22 11:13
244 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اين پست روديدم و واقعا ازش لذت بردم پس بااجازه دوست عزيزمون عينا تو وبلاگ كپي ش مي كنم

روز درختکاری من یک کودک می کارم  

پانزدهمین روز از آخرین ماه تقویم ما ایرانی ها روزیست به نام روز درختکاری ...

 چقدر دوست داشتم خانه ما هم حیاط داشت و می توانستم درخت بکارم اما نمی شود .

داشتم به این فکر می کردم که چرا کاشتن درخت انقدر حس خوب به آدم ها می دهد ؟ پر واضح است که سبزی و خرمی باعث شادی روح و جان انسانهاست اما لذت اصلی این کار در اینست که کاشتن درخت یک حرکت ماندگار است . سالها می گذرد و نهال کوچکی که کاشته اید بزرگ و تناور می شود و شاخ و برگ و میوه و ثمر می دهد .هر کس که از زیبایی و طراوت این درخت زیبا سیراب می شود دعا به جان شما خواهد کرد و اگر ثمری از آن حاصل شود شیرینی آن به کام شما نیز خواهد بود .

 خیلی فکر کردم منی که خانه ام حیاط ندارد چطور می توانم چنین حس شیرینی را تجربه کنم ؟ و البته  گوش شیطان کر اینبار به نتیجه رسیدم و یک الگوریتم نوشتم :


 ۱-* دوست دارید در این روزهای پایان سال یک کار خیر درست و درمان بکنید و نهالی بکارید که سالها بعد به ثمر بنشیند و تا همیشه چه در این دنیا باشید و چه در جهان باقی خیراتش به شما برسد ؟ اگر پاسخ شما منفی است که هیچ ولی اگر پاسختان آری است بروید به مرحله بعد ...


۲- **  می توانید روزی ۱۰۰۰ تومان بیندازید توی قلک ؟ساده تر بگویم . می توانید ماهی سی هزارتومان پس انداز کنید ؟  اگر پاسخ شما مثبت است بروید به مرحله بعد در غیر اینصورت شماره ۵ را بخوانید .


۳- *** این سی هزار تومان قرار است برای تحصیل کودکی با استعداد هزینه بشود که توانایی مالی درس خواندن ندارد .شما می توانید به کشورتان یک پزشک ٬ یک مهندس ٬ یک معلم ٬ یک هنرمند ٬ یک دانشمند یا یک ورزشکار افتخار آفرین هدیه کنید . شما می توانید از راه دور  آرزوهای یک کودک را برآورده کنید .دوست دارید بدانید چطور ؟ اگر پاسخ شما مثبت است بروید مرحله بعد در غیر اینصورت در این مرحله کاری از دست من بر نمی آید . ( الگوریتمم باگ دارد به گمانم ) 


۴- **** یک نفس عمیق بکشید و یک بسم الله بگویید.دلتان را بسپرید به صاحب نفس و اینجا را ببینید توی یکی از این عکس ها یک جفت چشم طور دیگر به شما نگاه خواهد کرد . انگار که از قبل شما را می شناسد . باقی راه دشوار نیست . کاشتن این نهال فقط چند کلیک لازم دارد ... 


۵-  ***** اگر پرداخت مستمر ماهانه برایتان دشوار است اما دوست دارید در شب عید دل کودکی را شاد کنید و خیالتان راحت باشد که این پول در راه درست هزینه شده است اینجا را ببینید .  


 .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بنده خدا
17 اسفند 91 15:35
باركالله عروس خاله
nasema
19 اسفند 91 8:05
سلام دوست عزیز برای سفارش تقویم با تم مورد نظر خود سری ب ما بزنید با 2000هزارتومان یه عیدی خوشمل داشته باشید