سپهر جونسپهر جون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
هستی جونهستی جون، تا این لحظه: 10 سال و 11 روز سن داره

*سپهر و هستي* روياهاي واقعي من و بابا

گشت و گذار بهاري سپهر و هستي

1395/2/21 8:11
341 بازدید
اشتراک گذاری

اين روزا به هرچي نگاه مي كني طراوت و لطافت بچه ها روتوذهن مجسم مي كنه... ازآب وسبزه و گل و درخت بگير تا كوه و خارو سنگ... همه چيز بوي بهارو تازگي مي ده و بيهوده نيست كه من عاشق اين فصل و زيباييهاشم

جمعه گذشته خانواده دوست داشتني ما يعني بابا و من و سپهر و هستي به اطراف شهررفتيم تا وجودمون رو ازاين همگي طراوت وپاكي سرشاركنيم...

شمااينقدر غرق بازي و شادي بودين كه يه عكس رو به دوربين نداريد و حتي فريادهاي مكرربابا هم توجهتون رو جلب نمي كردخندونکبغل

بقيه عكسها رو در ادامه مطلب ببينيد...

صبح ها هم كه مامان و بابا خونه نيستن شما دوتا فرشته نازنين در پيلوت خوش مي گذرونيد و سرگرميد...عكسهاي خاله سعيده كه وقتي سركار بودم برام ارسال كرد و كلي انرژي گرفتم... واقعا اينجور وقتها تلگرام چه نرم افزار دوست داشتني اي مي شه

عكسهاي كلاس موسيقي هفته گذشته كه اون هم تحت تاثير گشت و گذارهاي بهاريمون، وبراي اينكه بتونيم ازبعدازظهر 5شنبه استفاده كنيم ،نوبت صبح و همزمان باپسرخاله پارسا به كلاس رفتيم آرام -كلاس آقاسپهربعدازظهرهاتشكيل ميشه-

اينم عكسهاي بلال خورون هستي به عروسكشچشمک

پسندها (2)

نظرات (2)

نرم افزار حسابداري
25 اردیبهشت 95 12:14
ممنون از مطالب خوبي که به اشتراک ميگذاريد، به وبلاتون علاقه مند شدم و باز هم سر ميزنم
استند
25 خرداد 95 19:44
مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد.