سپهر جونسپهر جون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
هستی جونهستی جون، تا این لحظه: 10 سال و 11 روز سن داره

*سپهر و هستي* روياهاي واقعي من و بابا

ارديبهشت، ماه بهشتي ... ماه تولد تو...

1395/2/4 11:00
276 بازدید
اشتراک گذاری

هستي نازنينم!

امروز روز تولد تو و ازبهترين روزهاي زندگي من و باباست...محبت تولدت مبارك جشن

هيچكس نيست كه ندونه ازهمون لحظه كه تو رو دروجودم حس كردم و هستي صدات كردم تا همين دوسال قشنگ و رويايي كه باما زندگي مي كني هرلحظه ازبه يادآوردن نعمت خدايي و هديه آسماني وجود نازنينت، هزاران بار خدارو شكر كردم و ازعمق وجودم شادي رو تجربه كردم...

هستي من! همه ي زندگي من! آرزوي برآورده شده ي من!

بند بند وجودم با وجودت گره خورده و تصور صورت زيبا و خندونت با اون زبرو زرنگيهاي خاص و نمك ريختنهاي منحصر بفرد و اون دل مهربونت بهم هرلحظه احساس خوشبختي مي ده... عاشق خانواده ي گرم و پرعاطفه و دوست داشتنيم هستم 

گل مامان! برات ازخدا سبد سبد گل هاي رنگي، شادي و آرامش و خوشبختي مي خوام و دعاي هميشگيم درحق شما دوتا فرشته ي معصوم اينه كه عاقبت بخير باشيد و وجودنازنينتون پراز خير و خوبي باشه، قلبتون از مهر به اطراف و اطرافيانتون گرم و روشن و قلب ديگران هم ازمهر شما سرشار باشه...

دخمل كوچولوي قشنگم كيك تولدت هم طلبت از مامان باشه تا جشن تولدي كه قراره به زودي براي هردوتون بگيرم...

اينم 

اينم عكسهاي بابا از جوجه هاي قشنگمون در پارك ودر هواي بهاري

اينم عكس ازدكور جديد كلاس موسيقي آقاسپهر كه هم فال شده و هم تماشا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)