سپهر جونسپهر جون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
هستی جونهستی جون، تا این لحظه: 10 سال و 5 روز سن داره

*سپهر و هستي* روياهاي واقعي من و بابا

عكسهاي داغ از سوژه هاي داغ

1393/9/8 10:00
596 بازدید
اشتراک گذاری

اينقدر فواصل به روز كردن وبلاگ طولاني شده كه فكر ميكنم قبل از هرچيز بايد به دوستان و هواداران وبلاگ سلام كنم...البته بهم حق بدين كه باوجود دوتا جوجه ي قد و نيم قد تاهمين حدهم ،خيلي هنرمندم!!!

جونم براتون بگه كه فكرميكنم ديگه كسي ازآشنايان نمونده كه ندونه من عاشق ماه ارديبهشتم...حال و هواي ارديبهشت، لطافت زمين و آسمون ،طراوات برگ و گل و سبزه و سنگ... اصن همه چيز تواين ماه دل انگيزه و همه ي اينها منو عاشق ميكنه ... حالا تصورشو كنيد كه توچنين ماهي كه من حتي بي بهانه عاشقم، خدايكي ازفرشته هاي ظريف و لطيف و كوچولوشو ميون دستاي من امانت بسپره ... آخ كه ديگه چه بهانه ي بزرگي براي عاشقي پيداميشه ...

همه ي اينهارو گفتم كه بگم امسال ارديبهشت بيش ازهرسال براي من لطيف و رويايي وعاشقانه بود... همه ي اينها رو گفتم كه بگم خداهرلحظه توزندگيم هست تا حال تازه اي بهم بده... همه ي اينها رو گفتم تابگم زبانم ازبيان زيبايي زندگيم قاصره...

خب پس بيش ازاين حرفو كش نميدم ويكراست ميرم سراغ سوژه هاي داغ عكسام كه چيزي نيست جزدوتافرشته قشنگم... 

آقاسپهراجازه بده اول من بگيرم بعدشما...

بابا ژست! بابا مانكن...

معناي آرامش....

يكي ازدعاهاي آقاسپهر: اي خدامن زودتربزرگ شم، خانم معلم شم،مث مامان جون عينك آبي بزنم، ورق تشي كنم!

به به هستي خانوم... آخره ژستي ها

آقاسپهر-رامسر

تولدآقاسپهر

جانم؟! انگشت اضافه بدم خدمتتون؟!

پسرخاله ها

وبازهم پسرخاله ها...

آقااين چه عكسيه؟!! آبروريزي شد... 

دوتافرشته هاي نازنازي مامان...

آقاسپهر!چقدربگم اون انگشتاي آبجي رو ول كن...خسته

ازاون وقتايي كه آدم هوس ميكنه قلم بدست بگيره و يك صحنه رو نقاشي كنه...

تصوير آقاسپهرپشت پنجره 

"مامان جان بذارسرسره بازيمو كنم،آخه اينم عكس گرفتن داره..."

دِ آخه اين تواضع شماست كه مارواسيرخودش كرده...

هستي كوچولوي 4ماهه... فرشته ي هميشه خندانم

آقاسپهردركنار نوه ي عمويادگار...

هميشه ميخوني: پشتم گرمه ... كيفم كوكه...

واي وقتي راديو اين تبليغو پخش مي كنه و من ازتودورم نميدوني چقدر دلم برات ضعف ميره

امروز فهميدم باباهم اين حسو داره چون صبح موقع اومدن سركار به محض شروع شدن تبليغ، باباصداي راديو ماشين رو بلندبلند كرد....

آقااول دكمه هاتو ببند بعدعكس بگير!

واي كه توچقدر عاشق بازو بسته كردن دكمه هاي لباساتي

اينم عكس داغ و تازه ازدختركوچولوي نازنين خودم توسن 7ماهگي

 

پسندها (2)

نظرات (2)

نادیا
8 آذر 93 15:41
واااای اون لپ اشو قربوووووووووووووووون هستی خانم خوشگل سپهر عزیزم هم مث همیشه دوست داشتنی
عاطفه
20 آذر 93 9:50
خیلیییییییییی خوشگلن به ما سر بزن