سپهر جونسپهر جون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
هستی جونهستی جون، تا این لحظه: 10 سال و 16 روز سن داره

*سپهر و هستي* روياهاي واقعي من و بابا

اولين باري كه سپهر كله پاچه خورد...!!!

1392/10/7 8:02
243 بازدید
اشتراک گذاری

آخ!آخ!آخ!... پسر تو عجب كله پاچه خوري هستي!!!تعجب

درپي يك هوس آني! ديروز باباي مهربونِ عزيزتراز جونقلب براي صبحانه كله پاچه خريد، باتوجه به استقبالي كه قبلا درباره سيراب شيردون و دل و جگر و زبان و ... درتو ديده بودم حدس ميزدم كه از اين يكي هم خوشت بياد اما واقعا نه در اين حد!!! خلاصه توديروز براي اولين بار كله پاچه خوردي و حسابي هم بالذت، طوري كه ازخوردن تو من هم برسر ذوق اومدم... نوش جونت ماماني، حالاحالاها فرصت داري كه تا دلت ميخواد كله  پاچه بخوري و چشماتو گردكني و سرتو به نشانه لذت بردن تكون بدي و هول بزني كه... بازم بدهبغل

ديشب بابامي گفت احساس مي كنم خيلي بيشتر ازقبل سپهرو دوست دارم، انگار تونستم باهاش ارتباط برقراركنم... واين دقيقا فكري بود كه دوسه روز قبل ازذهن منم گذشته بود كه تو هرچي بزرگترمي شي دوست داشتني ترمي شي و اين منو باز،به حرف يكي ازدوستان عزيزم مي رسونه كه مي گفت دخترم هرچي بزرگترميشه ،بيشتردوستش دارم و يادمه اونموقع به حرفش عكس العمل نشون داده بودم كه" اما بنظر من بچه ها تو بچگيشون شيرينترو دوست داشتني ترن" ...حالا مي بينم كه توهرچي بزرگترمي شي و بيشتر از خودت استقلال نشون مي دي و "من"تر مي شي بيشتر مي خوامت و احترامم به تو بالاتر ميره...بي نهايت دوستت دارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دایی :)
7 دی 92 16:17
به این میگن که روز جمعه ای بلند شه بره یه دست توپ گله پاچه بزنه. نوش جووووووووووووون سپهر جووووووووووووووون ♥
مامان بردیا
7 دی 92 17:09
نووووووووووووش جووووووووووووووووون