سپهر جونسپهر جون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
هستی جونهستی جون، تا این لحظه: 10 سال و 16 روز سن داره

*سپهر و هستي* روياهاي واقعي من و بابا

سلام به همه ي دوستان خوبم

1391/10/26 14:40
483 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اولين روزيه كه باسپهرم به دنياي ني ني وبلاگ اومدم... هم خوشحالم و هم هيجانزده... وشايدهمين باعث شده كه نوشتن ازيادم بره ...لبخند

مامان سپهركوچولو شاغله ومجبوره 8ساعت ازفرشته ي ناز و كوچيكش دورباشه...اين دوري هم پرازدلتنگيه وهم نگراني... ميدونم كه تواين مورد،همدردهاي زيادي دارم...مامانايي كه منو درك ميكنن...

درست دي ماه سال گذشته بودكه بعدازگذروندن مرخصيم ،سركارم برگشتم اماهنوزنتونستم بانگرانيها و احساس گناهم كناربيام...هنوزباهراتفاق كوچيكي خودمو سرزنش ميكنم...

مثلا همين ديروز كه پاي كوچيك وبامزه ش بريده بود و درنبودمامان كلي گريه كرده بود... هنوزم كه يادم مياد گريه م ميگيره ناراحت

راستي!دوستان گلم اگه شماهم شرايط منو داريد بهم بگيدكه آيابه اندازه من نگرانيد ويااحساس گناه دارين؟براي رهايي ازنگرانيهاتون چكاركردين؟ اگه كسي فكري داره به من كمك كنه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پرهام
18 دی 91 11:56
خوش امدین
خدا بزرگه همچی تموم میشه بایه چشم بهم زدن
یه پدر...
18 دی 91 12:04
تبریک
بهترین وبلاک میشه
زهرا
25 دی 91 11:26
سلام گلم .وبلاگ سپهرجونم مبارک باشه. خیلی عالیه وقتی وبلاگو دیدم کلی ذوق کردم. راضیه جون انقدر نگران نباش و خودتو سرزنش نکن. از اینکه کنار پسر گلتی نهایت لذت رو ببر عزیزم
یک پدر
2 بهمن 91 10:19
باسلام ،آرزو دارم همه خا نواده ها مثل خا نواده سپهر کوچولو سالم وسلامت باشن،انر ژی وآرامشی که انسان در کنار اعضای خا نواده می گیره یه موهبت الهی از سوی پروردگار است ،انشا... همه ما قدر دان این نعمت بزرگ باشیم .