سپهر جونسپهر جون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
هستی جونهستی جون، تا این لحظه: 10 سال و 15 روز سن داره

*سپهر و هستي* روياهاي واقعي من و بابا

پدر...كلمه اي كوتاه بوسعت تمام زندگيم،تمام دنيايم

1392/3/4 8:38
269 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز روز پدر بود...ما آدمها هميشه براي تقدير از هم دنبال يه مناسبت خاص ميگرديم،دنبال يه بهانه...

اما چقدر خوبه تمرين كنيم بي بهونه،به هم محبت كنيم و قدردان حضور هم باشيم...

باباي نازنينم! همسر مهربونم! داداشي خوش قلبم! باوجودتون احساس آرامش دارم،بهتون افتخار ميكنم و قدردان حضورتون هستم...

زندگی همینه :
انتظار یه آغوش بی منت …
یه بوسه بی عادت …
یه دوستت دارم بی علت …
باور کن زندگی همین دوست داشتنهای ساده س …

جملات زیبا درباره پدر و مادر

 

دخـتــَــر کـه بــاشی
میـدونـی اَوّلــــیـن عِشــق زنـدگیـتــ پـــِدرتـه
دخـتــَــر کـه بــآشی میـدونـی مُحکــَم تــَریـن پَنــآهگــاه دنیــآ
آغــوش گــَرم پـــِدرتـه
دخـتــَــر کـه بــآشی میـدونـی مــَردانــه تـَریـن دستــی
کـه مـیتونی تو دستـِـت بگیـــری و
دیگـه اَز هـــیچی نَتــَرسی
دســــتای گَرم وَ مِهـــــرَبون پـــِدرتـه
هَر کـجای دنیـا هم بـــاشی
چه بـاشه چـه نبــاشه
قَویتــریـن فِرشتــه ی نِگهبـــان پـــِدرته

جملات زیبا درباره پدر و مادر

 

کاش نامت را با خط بریل مینوشتند

صدا کردنت کافی نیست ، شکوه اسم تو را باید لمس کرد !

جملات زیبا درباره پدر و مادر

ای کاش گذر زمان در دست من بود تا لحظه های شیرین با تو بودن را
اینقدر طولانی میکردم که برای بی تو بودن وقتی نمیماند
همسرم روزت مبارک

[تصویر:  hadiyehaye_asheghane_10.jpg]

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)