سپهر جونسپهر جون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
هستی جونهستی جون، تا این لحظه: 10 سال و 11 روز سن داره

*سپهر و هستي* روياهاي واقعي من و بابا

مادرم روزت مبارك

1392/2/10 12:36
627 بازدید
اشتراک گذاری

*** مامان دوستت دارم***


مادر! دنیای کودکی ام سرشار از طنین دل انگیز توست ،  تمام خاطرات کودکی ام را خط به خط با نام تو نوشته ام و همیشه تورا می ستایم...

به ياد كودكيهامون شعر زيبا و پرمعني مادر  از استاد ابوالقاسم حالت رو كه براي خيلي از دوستان خاطره انگيزه ،دروبلاگ ميذارم...

ای مادر عزیز که جانم فدای تو

قربان مهربانی و لطف و صفای تو

هرگز نشد محبت یاران و دوستان

هم پایه محبت و مهر و وفای تو

مهرت برون نمی رود از سینه ام که هست

این سینه خانه تو و این دل سرای تو

ای مادر عزیز که جان داده ای مرا

سهل است اگر که جان دهم اکنون به پای تو

خشنودی تو مایه خشنودی من است

زیرا بود رضای خدا در رضای تو

گر بود اختیار جهانی به دست من

می ریختم تمام جهان را به پای تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بوی کاهگل...
10 اردیبهشت 92 12:58
روزت مبارک مهربانم بگو چگونه تو را در قاب دفترم توصیف کنم؟ صبر و مهربانیت را چطور در ابعاد کوچک ذهنم جا دهم؟ آن زمان که خط خطی های بی‌قراری ام را با مهر و محبّتت پاک می‌کردی و با صبر و بردباری کلمه‌ به کلمه ی زندگی را به من دیکته می‌گفتی خوب به خاطرم مانده است. و من باز فراموش می‌کردم محبت تشدید دارد. در تمام مراحل زندگی، قدم به قدم، هم پای من آمدی، بار ها بر زمین افتادم و هر بار با مهربانی دستم را گرفتی. آری، از تو آموختم، حتی در سخت ترین شرایط، امید را هرگز از یاد نبرم.