سپهر جونسپهر جون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
هستی جونهستی جون، تا این لحظه: 10 سال و 16 روز سن داره

*سپهر و هستي* روياهاي واقعي من و بابا

عكسهاي جديد سپهرجون به همراه توضيحات مامان...

1392/2/1 11:36
442 بازدید
اشتراک گذاری

 نظرت چيه لج كنيم هيچكدوم تو دوربين نگاه نكنيم از خود راضی

 

 

باباجون! اگه اجازه بدين من شمعو فوت كنم...ابرو

 

داداشي پارسا! خيلي دوستت دارم...

 

چقدر خوبه پسرخاله پيشم باشه...

 

باوركنيد خيلي خوش مي گذره...

 

خب... چادرو برپا كرديم،حالا روآتيش يه چايي هم راه بندازيم كه حسابي خستگيمون در بره

بچه جون بپر هيزم بيار!

 

 

آخرشم خودم بايد دست به كار شم...

 

خب مث اينكه يه دونه پيدا كردم...

 

آخه چه اصراريه پيش اين بزا... كم كم دارم مي ترسم ها...نگران

 

نكن بچه ! بذار عكسمونو بگيريم...

اي بابا! د مي گم نكن بچه! قديم بزرگتر يه احترامي داشت...

 

كسي ميدونه ما اداي اين جوجه ها رو درمياريم يا جوجه ها اداي مارو؟؟!!!سوال

 

ببينم! شما كار وزندگي ندارين؟؟!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عاشق جوجه ها...
31 فروردین 92 13:10
از عنوانی که واسه عکسها انتخاب میکنی خیلی لذت بردم عزیزم...
عمو جون
3 اردیبهشت 92 13:59
آفرين پسرخاله هاي گل- سپهرچان تولد دخترعمو()مبارك . ازاين پس كلمه دختر عمو و يسنا و نيني راهم تمرين كن
نادیا
3 اردیبهشت 92 14:33
عزیزم هزار تا بوس به اون خنده قشنگت
نادیا
3 اردیبهشت 92 14:34
عزیزم هزار تا بوس به اون خنده قشنگت