سپهر جونسپهر جون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
هستی جونهستی جون، تا این لحظه: 10 سال و 16 روز سن داره

*سپهر و هستي* روياهاي واقعي من و بابا

خبر! خبر! عكساي جديد رسيد!

1391/12/26 14:17
929 بازدید
اشتراک گذاری

بازم يه سلام تازه براي يه روز تازه و يه ديدار تازه...

من يعني جناب آقاي سپهر زينلي مدتيه كه زيادي شيطنت مي كنم و يكي از شيرين كاريهاي جديدم شكستن مي باشداز خود راضی - قيافه مامان تعجب،بعداز شنيدن كلمه شيرينكاري-   بعدازاينكه اين اقدام لذت بخش صورت مي گيرد باگفتن كلمه "آخ " مامان رو از موضوع مطلع مي كنم (البته اگه صداش به گوش مامان خانوم نرسيده باشهابرو) وهمزمان بامامان كه باجاروبرقي به جون فرش ميافته،بايك جارونپتون كوچيك -مثلا- درجمع آوري شيرين كاريهام همكاري ميكنم و مامان عصباني رو به خنده ميندازم

براي ديدن عكسهام ادامه مطلب رو زيارت بفرماييد...

 

 

بنده اساسا با مرتب بودن مخالفم

 

كسي كه اعتراضي نداره...

 

مامان بخدا من با اين سيستم دختر شدن مشكل دارم، تمام ابهت آدم ميره زير سوال

 

تقريبا دارم به اين نتيجه ميرسم كه تحصيل رو شروع كنم...

 

آي دندونم...آي دندونم...

 

اينجا هم به اين فكر ميكنم كه شليك كنم يانه ؟

چند تا فيگور...

باكلاه خوشگلترم يا بي كلاه؟

 

اينا كه مي بيني تو آسياب سفيد نكردم...

 

مامان بياناتت تموم شد؟!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

یه مامان...
26 اسفند 91 10:54
الهی فدات عزیزدلم...کوماندو عزیزم خیلی خوشگل و نازی...
نادیا
26 اسفند 91 12:09
قربونش برم با اووون قیافه خوشگلش اون عکس آخریش شکل مامانش شده وقتی داره فرمایشات غزال رو با تعجب پیگیری می کنه واسش اسفند دود کن
خاله فائزه
26 اسفند 91 13:06
سپهر كه ناز و شيطونه بازي مي كنه توي خونه دل ميبره با كاراش خدا مواظبش باش
غزال
16 فروردین 92 21:04
خیلیییی با نمکه کلی انرژی مثبت میده عکساش)))