سپهر جونسپهر جون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
هستی جونهستی جون، تا این لحظه: 10 سال و 4 روز سن داره

*سپهر و هستي* روياهاي واقعي من و بابا

ماه تولد تو...

1394/4/2 8:26
562 بازدید
اشتراک گذاری

پسركوچولوي طنازم! تو ماه تولدت هستيم و من ازاين موضوع مثل هميشه هيجانزده و خوشحالم...جشن

ديشب بعدازخوابوندن شمادوتا كوچولوي دوست داشتني، وقتي فرصتي پيداكردم تا به كارهاي شخصيم رسيدگي كنم ازتصوراينكه دوفرشته ي زيباروي من تواتاقشون در آرامش كامل خوابيدن، درونم غرق شادي شد وقلبم خنديد و بي اختيار گفتم خدايا شكرت كه من مامانم...محبت بغل

هربار كه قهقهه و خنده هاي رها و مستانه تون رو مي شنوم، باتمام وجودم ازخدامي خوام كه كه همواره درزندگيتون آرامش داشته باشيد و لحظه هاتون رو به شادي و خنده بگذرونيد و احساس خوشبختي كنيد ... شايد بي دليل نباشه كه هربار كه برنامه خندوانه شروع ميشه باشما پاي برنامه مي شينم كه دركنار هم تمرين خنده و شادبودن كنيم چون مي دونم كه تو دست اندازهاي زندگي ،خنديدن و شادي و داشتن شوق زندگي نيروي محرك بزرگيه كه پيشروي رو آسون و دلچسب مي كنه... 

كوچولوهاي بي نظيرم! ميخوام بدونيد كه مامان باهمه ي خستگيهاش، اين حس عميق خوشبختي رو از حضور شماو بابا ،تو زندگيش داره و در ازاي اين لذت بي مانند، خدمت به شما نمودعشقم و كمترين كاريه كه مي تونم انجام بدممحبتمحبتمحبت

سپهر زيباي من! بي صبرانه منتظر رسيدن روز تولدت هستم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مسئول سایت نی نی عکس
2 تیر 94 15:18
سلام مامان مهربون عکس این جیگرو برای نی نی عکس بفرست تا جایزه بگیره و کلی خوشحال شه. http://www.niniaxs.ir اگه مایل به تبادل لینک هم هستی لینکمون رو توی وبلاگتون قرار بدید و به ما بگید به قید قرعه به مامان های فعال و معرفی کننده سایتمون جایزه میدیم
مامانی غزل جون
4 تیر 94 13:40
سلام عزیزم خدا نی نی کوچولو رو برات حفظ کنه امروز تولد فسقلی ما غزل جون هست میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونمو براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...
تبادل لينک رايگان
23 مرداد 94 17:04
سلام عزيزم وبلاگ خيلي قشنگي داري آيا دوست داري وبلاگت را به هزاران كاربر اينترنت معرفي كني؟ همين امروز لينك خودت رو به صورت رايگان ثبت کن تا 1000 بازديدکننده رايگان فقط تا آخر سال دريافت کني و رتبه خودت رو افزايش بدي