سپهر جونسپهر جون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
هستی جونهستی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 روز سن داره

*سپهر و هستي* روياهاي واقعي من و بابا

يه جمله كه دوست دارم براي هميشه ثبتش كنم...

1393/12/17 9:44
783 بازدید
اشتراک گذاری

 

سپهر خوبم! هستي نازنينم!

درسته كه بعضي وقتا شبا موقع خواب كه شما دوتا ،تازه انگار يادبازيگوشي كردنتون ميافتيد مامانيه كم غرغر  مي كنه ولي واقعيت اينه كه يكي ازلذت بخش ترين لحظه هاي شبانه روز مامان وقتيه كه شمادوتا هلوي خوشمزه و خوردني دور و برش مي خوابيد و با همه ي بازيگوشيهاي شيرينتون بالاخره ازحال ميريد و چنددقيقه بعداينقدر خواب نازتون عميق مي شه كه انگار نه انگار چندلحظه قبل توخونه ولوله بوده...

سپهر كوچولوي نازنينم ديشب موقع خواب گفتي : انگشتاتو تو انگشتام قفل كردم تا ديگه فردا سركار نري... بوسيدمت و محكم فشارت دادم و گفتم فردا جمله تو تو وبلاگت مي نويسم...پرسيدي : تو كامپيوتر؟ گفتم آره عشقم... 

بابا حميد... سپهر ... هستي... بي اندازه مي خوامتونمحبت

پ.ن : سپهرجونم تو يكي ديگه از اين شبهاي قشنگ و رويايي دركنارتو بودن ، بعدازاينكه قصه شنل قرمزي روبرات گفتم،گفتي: مامان تو گرگ نيستي، تو كره الاغ كدخدايي، تو مهربوني و اشاره ي تو به پوستريه كه از ويني پو و دوستاش تو اتاقت نصب شده... ممنونم پسر بانمكمدلخورزیبابوس 

پسندها (2)

نظرات (3)

هستي..
19 اسفند 93 12:15
اخي ...عزيز دلم...داداشي گلم بچه ها چه دنياي قشنگي دارن...و چه دلاي بزرگي دارن.بچه ها با نگاهشون هم با ما حرف ميزنن.به نظر من سكوت بچه ها هم پر از حرفهاي قشنگه...حالا فكر كن كه داداش سپهر من كه اينقدر قصه گوش ميده حق داره كه همه كس رو كره الاغ كد خدا ببينه
ساسان اس ام اس
1 فروردین 94 19:34
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
ĸoѕαr
27 فروردین 94 10:41
سلام خاله جونم.چه وب نازی دارید.!!! وکوشولوتونم به خودم رفته چون هم سفیده وهم نازه وبانمک. اگه به وب من سربزنید خوشحال میشوم .ازتون کلی سپاس گزارم.