سپهر جونسپهر جون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
هستی جونهستی جون، تا این لحظه: 10 سال و 2 روز سن داره

*سپهر و هستي* روياهاي واقعي من و بابا

آقاسپهر براي رفتن به پيش دبستاني آماده مي شه

1395/6/25 10:30
405 بازدید
اشتراک گذاری

سپهر كوچولوي قشنگم اين روزا آماده رفتن به پيش دبستاني مي شه تا يه فصل جديد و قشنگ ديگه از زندگي من و بابا - يعني شروع تحصيل بچه ها - رو آغاز كنه...

من و بابا اين روزا با خريد هر وسيله اي براي اين شروع تازه ذوق داريم و سپاسگزار خداي مهربون و به ياد بچه هاي محروم هم هستيم... منظورم از محروم تنها از نظر مالي نيست ... طفلكهاي معصومي كه حتي كسي نيست تا براي اين لحظه هاي تكرارنشدني زندگيشون ، ذوق كنه و سر از پا نشناسه ...

سپهر زيباي من ! قدر باهم بودنهامون رو بدون و از لحظه هاي پر از عشق زندگيت لذت ببر و از عشقي كه در وجودت مي كاريم به ديگرانِ نيازمند ببخش...

اين روزا اين خانوم كوچولوي شيطون هم مدام به وسايل داداش دست مي زنه و فرياد اعتراضشو بلند مي كنه ، خب چكار كنه دلش ميخواد مث داداشش مدرسه بره... خلاصه اينروزا تو خونه ما همش دعواس اونم از نوع فرشته گونه ش چشمک

اينم يه عكس تابستوني آرام

پسندها (2)

نظرات (1)

حامد
25 شهریور 95 11:16
عکسای خیلی خوبی شده مرسی بخصوص آخری رو خیلی دوس دارم. بدرد مجلات کودکان هم میخوره